Subject: Ed: CE-sertifikaat/ Edastamine TTJA-le
From: "Stella Ilves" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Jul 2024 16:23:40 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

Teadmiseks: Baltiny OÜ

Vastavalt kuuluvusele edastame teile vastamiseks Baltiny OÜ päringu 
mänguasjadele CE-sertifikaadi saamise kohta.

Lugupidamisega

Stella Ilves

dokumendihalduse juht

üldosakond

794 3517

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud 
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage 
saadud kiri koos kõikide lisadega. Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 23. juuli 2024 12:33
Adressaat: TA Info <[email-masked]>
Teema: CE-sertifikaat

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere,

Öelge palun, mida tuleks teha, et saada heegeldatud ja tekstiilist 
mänguasjadele CE-sertifikaati? Ja kui palju selline sertifikaat maksab?

Lugupidamisega,

Alexander Filatov

Baltiny OÜ